Hallo, hoe kunnen we jou helpen?

Hier vind je een antwoord op onze meest gestelde vragen

Algemene vragen

Nee, wij leveren niet aan particulieren.

Heb je een zaak of wens je er één te starten? Beschik je over een BTW nummer en wens je één of meerdere van onze merken op te nemen in jouw assortiment? Contacteer dan onze klantendienst.

Bestellen en levertermijn

-      via de website www.bomedys.be
-      via één van onze vertegenwoordigers
-      via e-mail: [email protected]
-      via telefoon: +32 (0)9/259.10.50

Om fouten bij de verwerking van een nieuwe bestelling te voorkomen, graag:
-      duidelijk artikelcode (SCF, SCD, SCH,…) + hoeveelheden vermelden
-      bestellen per omdoos/verpakkingseenheid zoals aangegeven op de website

  • vanaf 500€ (excl. BTW) is een bestelling portvrij
  • voor bedragen <500€, Portkosten = 8€

Verzendmethode: Koerierdienst
Levertermijn: 2-5 werkdagen

Na acceptatie van jouw order leveren wij na de goederen na 2-5 werkdagen per koerier op het door jou opgegeven leveringsadres. Grotere volumes leveren wij op EURO pallets die we omruilen op het moment van levering. Indien je speciale vereisten hebt, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst.  

Betaling

Voor nieuwe klanten verwachten wij een voorafbetaling bij de bestelling. De goederen kunnen voor jou niet gereserveerd worden, zolang wij geen betaling ontvangen hebben. Bestaande klanten kunnen in overeenkomst met hun accountmanager en na goedkeuring van de kredietverzekering betalen na ontvangst van de goederen.

Dienst na verkoop

Indien na een reset van het toestel (bvb. bij babyfoons) en controle van de handleiding er zich nog steeds problemen voordoen met uw toestel, neem dan zeker contact op met onze klantendienst. 

Voor alle vragen betreffende uw product kan u terecht bij de Bomedys klantendienst, behalve voor Elvie en Owlet. Hiervoor kan u hun eigen klantendienst contacteren. 

Voor alle producten volgen wij steeds het garantiebeleid van het merk.  

PHILIPS AVENT (enkel voor elektrische toestellen): via Bomedys

  • 2 jaar op het toestel (zie voorwaarden in handleiding)
  • 6 maanden op batterijen

ELVIE: 

  • 2 jaar op het toestel (zie voorwaarden in handleiding)
  • 90 dagen op wisselstukken

OWLET: 

  • 2 jaar op het toestel (zie voorwaarden in handleiding)
  • 90 dagen op wisselstukken

NUNA & JOIE:  

  • 2 jaar op de producten (wandelwagens, autostoelen, etc.)
  • 1 jaar op accessoires

Opgelet:
De garantie geldt NIET bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik, slecht onderhoud, een val, kortom door toedoen van de klant zelf.
Lees steeds aandachtig de gebruiksaanwijzing.

Gelieve de originele verpakking, accessoires en garantiebewijs te bewaren.
Deze kan je nodig hebben als het product defect is.

Verzamel de goederen onder garantie bij jou in het magazijn. Vanaf 8 stuks sturen wij een koerierdienst om de defecte goederen met garantie op te halen. Zodra deze bij ons zijn binnengekomen, worden deze gecrediteerd.

Fouten bij levering

Neem binnen de 48u na levering contact op met onze klantendienst.
Wij zullen hier een correcte opvolging geven.

Neem contact op met onze klantendienst, wij doen het nodige. 

Als je een bestelling van ons ontvangt en de verpakking of de inhoud is beschadigd tijdens het transport, neem dan binnen de 48 uur contact op met onze klantendienst.

Controleer steeds je bestelling wanneer deze wordt geleverd. De verpakking moet verzegeld en ongeopend zijn. Als je niet tevreden bent met de staat waarin het product bij de levering verkeert, accepteer de bestelling dan niet of neem ze “onder voorbehoud” in ontvangst met de melding dat er schade is.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Geen probleem, onze klantendienst staat steeds voor je klaar! Onze medewerkers zijn van maandag tot donderdag bereikbaar van 9u30 tot 12u en van 13u30 tot 16u, op vrijdag van 9u30 tot 12u op 09/259.10.50 of via [email protected].

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Functionality, Statistics and Marketing